hestbest.se

Alla inlägg under augusti 2013

.

Av Nina - 31 augusti 2013 20:37

Idag var jag på Boda borg!Med brorsan och hans kompis.Vi klarade hela två celler!(haha)Men efter så åktejag till stallet mockade,fixade hö tog in Madde pussade lite mulle och gossade sedan hem..Nu!

Av Nina - 31 augusti 2013 12:00

Hej!Igår bloggade jag inte så mycket för madees medryttare red men jag var iaf på skolam en väldigt skön dag.Råkade dessutom somna på soffan under lektionen så jag sov bort två lektioner!Woops!Men efteråt tog jag hand lite om n av Mika kaniner Sen gjorde jag inget.Men idag ska jag väk försöka städa sen ska jag nog på Boda borg med brorsan och hans kompis på Boda borg!See you later!

Av Nina - 29 augusti 2013 20:27

När jag var så lycklig över att få madde??All lycka har dragits ur mig..OM ni kollar på shai.blogg.se så ser ni hur lyckliga jag och Shai var men alla ser nog att jag var förstor  Men jag red tilde på lektion det gick så sjukt bra!!Vi jobbade markarbete och det blev bara två små bockningar,känns ännu bättre när ridläraren säger att jag red henne super bra!

Kommentera en länk till eran blogg kanske den kommer upp här imorron??     Ni två betyder mest i världen för mig!!

Av Nina - 27 augusti 2013 21:28

Vi hoppe bana i söndags och tilde och jag kraschade lite:P

Av Nina - 27 augusti 2013 21:25

Förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag men det är ju skola osv.Men det är iaf bestämt att vi köper tilde!Men ha tänkte berätta lite om dagarna som varit..
Torsdag:Red jag först tilde i ridhuset direkt efter skolan.Jobbade henne i galopp på volt och även flytta flr skänkeln.Det gick så bra så alltså kan inte beskriva känslan!!Sen på kvällen så skulle jag ta igen mib ridlektion så då red jag tilde,Vi jobbade samma sak dör bara att der var andra hästar med.Det var inget att skryta om vi hade ny ridlärare.Tilde bockade hela tiden på volten jag tror mest jag satt fram på halsen(haha men ramlade aldrig av!)
Fredag:Då var jag med Elin så jah red tilde lite i paddocken inte så krävande men hoppade även ett litet hinder på 80.Srn red jag ut madde och Elin fick gå före.men så har typ alla dagar sett ut kommer upp bilder snart!

Av Nina - 24 augusti 2013 09:08

Gomorron bästa ni!!Idag ska jag kanske rida ut med Johanna och hennes kompis!Mer update sen..Läs bästa Linns blogg linnkajsakavat.blogg.se

Av Nina - 23 augusti 2013 20:53

Sjukt över 60 unika läsare ni äe ta mig f*n bäst asså!!Igår red jag lektion på världens bråkigaste Tilde!Hon bockade och vägrade gå*Suck* men på slutet var hon sjukt fin!<3Idag tänkte jag öva på det som gick dåligt idag,och jag säger bara det HERRREGUD VILKEN PONNY!!Allt gickdå bra så vi slutade med att hoppa ett hinder på 75.Srn var det Madde idag också red ut i skogen en sväng min kompis Elin gick före..Madde ör så jobbig i bland och idag var hon de(jag har deseutom blåser på alla fingrar och tappat bort mina vantar)Men hörs imåra!Lite skillnad på Arne första bilden är tagen nu och andra när jag fick henne<3

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards