hestbest.se

Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Mitt lilla projekt

Av Nina - 27 mars 2014 22:13

OBS!De här ska inte påverka någon annan person utan bara hur jag tycker och tänker.
Nu ska ni få läsa om hur jag tror tänker och kommer göra mitt bästa för att uppnå detta.
*Tonåren.
Vad jag har förståt kan det vara många som tycker det här är en jobbig ålder och helst inte vill hamna i den..Jag däremot ser fram emot den så sjukt mycke!Gråta av både glädje och sorg..Va med dom vänner jag älskar som mest och dissa dom falska.Nya utmaningarna framför allt!!
*Skolan.
Jag har nog inte riktigt förstått det viktiga med skolan än..Jag gör inte mycke på lektionerna och är nånting jag verkligen måste ändra på!Men jag tänker iaf göra mitt bästa i skolan och orkar inte bry mig om vad dom andra säger.
*stå på dig!
Nånting jag märkt många INTE vågar göra..De kommer ha så sjukt stor betydelse i tonåren..Dessutom kommer folk inte kasta skit på dig, dom vet att du inte påverkas.
*Nån att prata med, viktig del i livet..
En vän..En alldeles speciell vän. Spelar ingen roll om det är en kille eller tjej.Utseendet har inte heller nån betydelse.Den personen du kan prata om ALLT och lite till med.Den som aldrig kommer släppa dig för nånting.Kommer om inte annat vara till så stor hjälp i de här!Ni ska klara det tsm!
*Varför tjejer!?Vi ska ju stötta varandra!
Sjuk power till er killar!Det är inte ofta killar går och snackar skit eller kollar på en som om man inte vore en levande varelse..Men förtusan tjejer!Killarna klara de ju!Allting handlar egentligen om avundsjuka och att vi inte kan glädjas åt andra..
*Var dig själv!!
De är på såhär sett du kan slippa falska vänner!Spela inte nån annan, för vem blir det bättre för? Om nån vill va din kompis/pojkvän/flickvän när du i själva verket går och spela nån annan är det inte DIG personen gillar utan den du spelar..Se då så fel det kan bli!Du är perfekt som du är!
*Nöjd med dig själv, det ska lysa självsäkerhet!
En viktig sak!Nånting jag själv jobbar på är att lysa självsäkerhet om mig!Jag är inte alls vilsen i mig själv och planerar hur jag ska göra..Det är dock inte alltid så bra..Jag blir sjukt lätt att förvirrad och jag blir även riktigt arg när nånting inte går som jag tänkt.
*Spralig och pigg!Orkar man alltid?
Jag vill vara den tjejen som är sprallig och pigg och alltid har nått nytt på gång..Men ibland orkar man helt enkelt inte mer..Jag tror nog själv att jag kan vara en riktigt bra vän..Om JAG tillåter det!Jag har fått sjukt svårt att lita på folk.Släpper gärna inte in nya vänner, jag är rätt svår att bli vän med skulle jag kunna tro..
*Den där bitchen..
Så kan nog dom som inte känner mig riktigt tänka om mig.. Så länge folk börjar skriva saker till mig får ni tro vad ni vill om mig;)Jag tar inte alls på mig kritik men skulle vara kul om det fanns en trevlig ton mot alla på nätet.
*Våga förlora en vän för de du tror!
Grupp tryck är nånting idag nästan alla påverkas av..Vi får sådana falska vänner vi lurar i oss själv är riktiga som man kan lita på och berättar allt för.. Dagen efter vet alla om de.. Jag hade en vän.. Nu pratar vi inte så mycket.. Hela sommaren varje dag träffades vi!Sjukt kul vi hade och hon var verkligen en riktigt vän! Hon gjorde saker hon inte skulle vågat annars för min skull. Hon klev upp kl 8 på morgonen för att gå 5 km hem till mig.. Aa ni kanske fattar?Själv vet jag inte vad som hamnade emellan oss.. De ända jag var är att hon och jag aldrig kommer bli så bra vänner igen! 
Men nu har jag min alldeles egna stora syster, Sara! Hon betyder så sjukt mycke för mig! Alltid till henne jag går om jag är ledsen.. Eller behöver hjälp med nått.. Finns inte ord att beskriva hur glad jag är att jag har henne. 
Om nån nu ska orka läsa igenom de här så kanske det räcker..Hoppas ni kanske förstår mig lite mer nu;) 
Behöver prata ut med nån som inte skvallrar eller kanske bara skryta om nånting? Hör av er till mig på KIK: Lillebabs

 
 
Julia

Julia

28 mars 2014 23:32

❤️ ❤️

http://juliajenniferlovehorses.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 2 april 2014 15:55

Den här bloggen kommer finnas kvar men kommer inte skriva nått här;)Så tack för tiden här så syns vi på blogg.se ist ...

Av Nina - 2 april 2014 15:41

Byter nu till blogg.se ist så ny får ni läsa där ist;)

Av Nina - 2 april 2014 13:58


Hej på er!Var ett tag sedan jag uppdaterade er här.. Blir så dur på mig själv..Klupig som jag är halkade jag igår på gräset och sträckte foten:(Har ju även börja ruda varje dag så min rygg är ju inte heller så rolig..Ja de går inte så bra för mig nu....

Av Nina - 30 mars 2014 20:05


Okey nu kör vi sista inlägget för den här månaden!Lite tråkigt..Och ja jag har kanske inte riktigt varit bäst på att uppdatera men de är rätt mycke i skolan osv nu;) Så imorron är de måndag!Ska försöka uppdatera er här innan jag går till skolan med ...

Av Nina - 30 mars 2014 17:37


Idag var de nog den mest misslyckade ridturen nånsin!Tilde var stel och super stirrig(antagligen för att hon inte varitute i skogen/trafiken så mycke).Hon testade mig och bråkade..Höll på backa rätt ut i vägen när de kom en bil osv..Slutade med att h...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards