hestbest.se

Direktlänk till inlägg 26 mars 2014

Chill

Av Nina - 26 mars 2014 16:57

Halloj!Händer inte så mycke nu hos mig:(Tråkigt då jag gärna vill att det händer saker hela tiden..Men men man måste ha tråkigt nån gång också.Efter skolan gick jag hem med min hund som då även fick sig en promenad;)Träffat Goa Malin och bara pratat om allt möjligt:)Så mys!!

Nytt projekt på G!
Vet ni vad!?Jag har ett nytt projekt på gång till ER!Ni ska få lära känna MIG och hur jag tycker jag själv är som person:)Så det ska jag skriva på ett tag framöver och slippa på;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 2 april 2014 15:55

Den här bloggen kommer finnas kvar men kommer inte skriva nått här;)Så tack för tiden här så syns vi på blogg.se ist ...

Av Nina - 2 april 2014 15:41

Byter nu till blogg.se ist så ny får ni läsa där ist;)

Av Nina - 2 april 2014 13:58


Hej på er!Var ett tag sedan jag uppdaterade er här.. Blir så dur på mig själv..Klupig som jag är halkade jag igår på gräset och sträckte foten:(Har ju även börja ruda varje dag så min rygg är ju inte heller så rolig..Ja de går inte så bra för mig nu....

Av Nina - 30 mars 2014 20:05


Okey nu kör vi sista inlägget för den här månaden!Lite tråkigt..Och ja jag har kanske inte riktigt varit bäst på att uppdatera men de är rätt mycke i skolan osv nu;) Så imorron är de måndag!Ska försöka uppdatera er här innan jag går till skolan med ...

Av Nina - 30 mars 2014 17:37


Idag var de nog den mest misslyckade ridturen nånsin!Tilde var stel och super stirrig(antagligen för att hon inte varitute i skogen/trafiken så mycke).Hon testade mig och bråkade..Höll på backa rätt ut i vägen när de kom en bil osv..Slutade med att h...

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards