hestbest.se

Alla inlägg den 16 september 2013

Av Nina - 16 september 2013 21:58

Hade dressyr llektion flr linn ocj kajsa idag så hål utkik på linnkajsakavat.blogg.se.
Visste ni att??
*Jag älskar verkligen färgen rosa!!
*mina idoler är Taylor Swift Sara men högst på listan SEAN BANAN!!
*jag är allergisk mot nästan allt förutom mat.Även pälsdjur osv.
*Jag är super rädd för spindlar!
*Jag färgar håret super ofta!Första gången var när jag var 7 år och snart ska jag färga det rosa.
*jag älskar att ha täcken på hästar!
*jag gillar även benlindor och schabrak.
*jag älskar att läsa andras bloggar.
Ja det var lite onödig fakta om mig!

Haha störd!

Av Nina - 16 september 2013 14:07

1.Vilken är din favorit häst på ridskolan??
Min favorit häst på ridskolan är romanowa och tilde nu då;)
2.Vad är det högsta du har hoppat??
90 cm(är inte så mycket för hoppning)
3.Vart kommer tilde stå??
Tilde kommer stå där jag har haft dom andra hästarna madde står där nu..
4.Vad ska du göra med Madde??
Madde ska vi lämna ut på foder en längre period.

5.Ska du inte lämna tbk madde då??

Näe madde ska vi lämna ut på foder och hoppas det blir innan ons.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards