hestbest.se

Alla inlägg den 11 november 2013

Av Nina - 11 november 2013 22:46

Börjar med det glada!Fick en sån himmla trevlig kommentar!SOm lyder såhär:kram på dig Nina!Du skriver verkligen en jättebra blogg.En polare till mig läkade den via facebook för ett tag sen och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet.Kan lixom inte låta bli:-)Du uttrycker dig på ett väldigt unkit sätt.Jag skriver själv en reseblogg om kina,inte riktigt samma temma som du kanske:-)

Fortsätt skriva!Kram<3

            //andreas killensomdrog.se



Sånt här skulle jag villa höra varje dag!Men nu är det så att Saras häst Chefen har flyttat ända ner till skåne!  Kommer inte se han nånsin mer..Han åkte runt kl 8 imårse då var jag på väg till skloan kan säga att jag grät!!Samma sak när jag kom hem gråtit hela em och i tildes man!Så därför får ni mer imon!Finns alltid kvar i ALLAs hjärtan Chefen!Sara och jag har nog varit nästan lika och då är det inte äns min häst..Men jag känner Sara min ''syster''..        

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards