hestbest.se

Alla inlägg den 12 november 2013

Av Nina - 12 november 2013 18:46

Idag skulle jag bara longera lite blir jobbigt imon och har inte så mycket tid..Hon började bocka och tjafsa efter nån min sp gav mig när hon gick i skritt på volten.Mockade osv.Kan inte blogga å mer mår sämst för allt jvla skit snack!!Fy f'n!  

En bild på min hamster

Av Nina - 12 november 2013 14:27

Ska nog rida lite i paddocken sen kanske gå en promenad idag?Får väl se..Blogga mer när jag kommit hem..Har ni kollar på re volt på SvT play?

Av Nina - 12 november 2013 06:00

Hej alla morgon pigga!Just nu ringer nog mitt larm på telfonen men såklart bryr jag mig int eom detJag ju inte bloggat så mycket nu men..I förr går red jag först ut med Linn sen skulle jag rida paddocken men så himmla omöjligt!Dom får ju bara styltor så gick till ridskolan(linn gick själv brevid)..hon skulle läramig göra kaptens vändningar när tilde stog stil självklart ramalde jag ju av med huvet först!Typical me!!Aj aj!  Men sen igår så tog jag mer tid på mig att mocka osv.Så longerade på riktigt för första gången.Har provat  förut ån gång men då har ho inte villa stanna så inte blivit av med så mycket sånt.Men gick super!HOn tyckte det var roligt och då blir jag ju glad! Så nu har jag bestämmt lite i en vecko planering så typ såhär!:

Mån:Dressyr!Går ganska kort dag då.

Tisrida ut/gå promenad.:

Ons:Ridlektion på ridskolan.
Tors:Lång skol dag så longera henne.
Fre:Markarbete.

Lör:Hoppning.
Sön:rida ut.

SEr väl roligt ut för en häst?Fast även variera lite också..

Men idag ska min kompis följa med till tilde så ni får hoopas på nått kort!Kör nog dressyr elr markarbete.        Älskar dig ponny liten!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards