hestbest.se

Alla inlägg den 8 december 2013

Av Nina - 8 december 2013 21:01

Hej hej!Gick upp mot stallet idag vid kl 1 och gick förbi mamma en sväng klappade lite på Hulken och drack glögg,gick sen till stallet och var framme runt kl 4.Det var ju redan mörkt eftersom att det blir ju mörkt så fort.Men började med att fixa hö sen Kraft och efter det mocka..Sen gick jag runt kl 5 och hämtade Tilde,gjorde henne klar sen gick jag ut och hoppade upp..Red ner mot slingan och där fanns en skylt som höll på ramla(hon har gått där förut och det blåste typ ingenting). Men jag hoppade av och gick brevid för att visa henne,kan säga er att den jagade henne för hon trippade på tårna sen satt jag upp och trodde inte att det skulle vara nåt mer läskigt men det var det.Ljuset från min pannlampa jag har ju ridit henne med den förut så jag trodde inte att det skulle vara nåt problem.Efter.jag stängt av den gick allt som en dans jag kunde till och med galoppera lite!Men sen gick jag förbi mamma en sväng igen och då lyckades jag håla i Hulken!!Ken ni får super kassa mobil bilder

Av Nina - 8 december 2013 13:08

Hallu!Idag tror jag det blir ute ritt!Ska nog förts till mamma och goda lite på min nya hamster Hulken och kanske ta Nåra kort..Men ni får det här så länge.

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards