hestbest.se

Alla inlägg den 30 december 2013

Av Nina - 30 december 2013 19:00

Börjar med det första tidinställda ni valde här och är:Vad vill jag ha för häst efter Tilde?

Alltså jag skulle aldrig vilja sälja tilde..Men jag kommer ju växa ur henne.Jag hoppas att min lilla syster ska börja med hästar och kunna ta över tilde.Men jag tänker nog börja med stor häst direkt då.En liten storhäst med stort steg..EN dressyr häst och helst valack..Ett bra temprament.Hittade drömhästen  Men skulle jag tvingas sälja tilde..Då hade jag nog kanske slutat med hästar..Förlåt att det här typ är super uselt men det känns som att jag har skrivit det här förut?men egentligen känns det kostigt att skriva saker som händer i framtiden  Tänk vad mycket som kommer förändras!Många är nog lite rädd för framtiden..Jag är rädd för att måsta sälja Tilde!Nånting jag igentligen aldrig skulle villa göra..

Av Nina - 30 december 2013 14:52

Kag kommer inte ha nått internet så jag kan tyvärr inte blogga(hoppas det här går att posta)men jag har fixat nåra tidsinställda så det är nånting;)

Av Nina - 30 december 2013 09:33

Fick ett önskeinlägg av nikita att jag skulle skriva om nikita så här kommer det:
Namn:Nikita
Ålder:15
E:okänd U:okänd
Ras:Svensk
Blodtyp:Människa
Färger:Nikita har mörkbrunt hår och Bech kropp.
Övrigt:Nikita har ett riktigt fint temperament och får lätt kompisar i hagen!Hon är inte riktigt färdig utbildad i ridningen såsom galopp byten.Men annars är Jon super duktig och lär sig fort..

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards