hestbest.se

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Nina - 29 december 2013 18:46

Vad vill ni läsa i dom tidsinställda?Kommentera nudå!Men det blev iaf en sväng förbi dollarstore,köpte godis!Har jag nånting att göra imorron i bilen.Kom hem och packade lite..Nu sitter jag här.Satt och kollade på sötta c-ponnyer till salu(OBS:bara för skojs skull).Tänkte lixom shit!KUNde köpt en duktig snäll c-ponny för samma pris,ej nu fn nina får du väl ge dig!Du har e egen ponny som står i sin box bara en bit bort..Men nu ska jag iaf fixa tdsinställda;)

Av Nina - 29 december 2013 12:21

Ja jag vaknade nu.Idag blir det inget stall för vi egentligen skulle till stugan men men.Så idag blir det kanske dollar store och lite andra affärer.Får se.Men jag vet att jag iaf ska packa idag och fixa tidsinställda inlägg ifall det är så att kag blir utan internet;)Vad vill ni läsa i dom tidsinställda?
Lite förslag bara:
*Vad vill jag ha för häst efter Tilde?Kommer jag fortsätta?
*Dom andra djuren kanske?
*Vad jag tycker och tänker?
Ja nu fick ni iaf nåra förslag;) ska kolla om linnea är frisk nu så;)Hejdå

Fick en bild från Shais ägare.saknade ponny

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards