hestbest.se

Alla inlägg under november 2013

Av Nina - 15 november 2013 20:28

Imorrron ska Felicia sova hos mig!Så vi ska väl vara i stallet.Antar att när hon läser det här skrattar hon!Åh så gulli som blir så glad om jag skriver om henne här!  Vill ni bli nästa veckas blogg?Gör bara:  Så imon drar jag och Felicia nog till ridhuset bygger kanske upp nått litet hinder..

Av Nina - 15 november 2013 16:42

..För det regnade ju på snön så det går verkligen inte rida.Så imorron går jag nog till ridhuset.Har inte så mycket mer att skriva just nu.

Av Nina - 14 november 2013 21:09

Av Nina - 14 november 2013 19:25

Idag var jag ut med Tilde och min hund i skogen..Gick inte riktigt lika bra som jag hoppats på,hon har verkligen ingen respekt fr mig och det kände jag även igår!Men ALLT var super läskigt oj oj!Hon skulle vända och kuta hem,hn skulle kryppa upp i knät och hon skulle springa över mig  Hon är ändå min bästa vän!När hon nån gång kommer försvinna kommer hela jag dö alltså!Hon är verkligen min bästa vän och kommer alltid springandes i hagen..Nog för att ho kan bli super jobbig och bara tjura ihop,men hon kan göra saker nästan ingen trodde  Jag ska ta mig långt med henne.Jag känner att hon kan lita på mig och när man litar på varan då vet man!Älskar dig bästa ponny och de vet du!Tänk när jag kollar tbk på det här om 5 år och vad vi kommer utveklas mycket då.Hoppas jag har kvar dig till dina sista andetag och att det är ett tag kvar.Men hoppas att Linn(linnkajsakavat.blogg.se),Linnea(linneahigher.

blogg.se) elr Nikita kan fota mig och tilde så vi kan få till en vintrig header..Mina bästa vänner som aldrig kommer brytta vår vänskap!            

Av Nina - 13 november 2013 21:37

Haha som ni märker gick det inte super idag..Honn vägrade verkligen lysna på skänklarna började hon tugga lite på bettet och kröka lite på nacken typ såhär...  Haha,inte för att hon direkt gjorde det där men hittade ingen bättre..Men när hon skulle göra det då så for hon lixom fram länges(om ni förstår vad jag menar)och snubblade hela tiden!Vi skulle galoppera snett igenom på böjt spår jag hoppades på att vi skulle få göra galoppombyte men det fick vi inte:(Men när vi skulle galoppera där så drar tilde till sin raser galopp och gör ett glädje bock språn det ända jag får ur mig av ren förvåning är ''Wiiiee''Haha kändes kanska konstigt..Men det var en bra lektion annars..Ska nog ut och promenera i skogen med tilde och min hund i morgon men om ni vill då an jag göra en video blogg?En vlogg lättare sagt..Vill ni förrästen att jag gör det här till en livsstils blogg?Berättar vad jag gör om jag ska nån stans vad jag har på mig osv.Elr blir det bättre att ha som nu?


Av Nina - 13 november 2013 16:42

Hej hej!Ridning på ridskolan ikväll.Men gör typ inget just nu... Dressyr idag så hoppas på att glrq nått jag inte testat.Men ska snart till stallet!Bloggar kanske mer när jag kommer hem!

Haha,det där är humor!

Av Nina - 12 november 2013 18:46

Idag skulle jag bara longera lite blir jobbigt imon och har inte så mycket tid..Hon började bocka och tjafsa efter nån min sp gav mig när hon gick i skritt på volten.Mockade osv.Kan inte blogga å mer mår sämst för allt jvla skit snack!!Fy f'n!  

En bild på min hamster

Av Nina - 12 november 2013 14:27

Ska nog rida lite i paddocken sen kanske gå en promenad idag?Får väl se..Blogga mer när jag kommit hem..Har ni kollar på re volt på SvT play?

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards