hestbest.se

Alla inlägg under november 2013

Av Nina - 8 november 2013 23:14

Så blir nog bra update imåra!Men följ min instagram! @ninaandthehorse

Av Nina - 8 november 2013 17:56

Så jobbigt med folk som man märker vill vara med en bara för att man har egen häst och den har fått rida på den så vioo den bara vara med en i stallet hela tiden.Om Johanna läser det här så pratar jag INTE om dig;)

..

Av Nina - 8 november 2013 15:37

Kom precis hem från stallet var ditt och mockade osv för jag hittade ingenannan som vill åka ditt eftersom hon skulle villa och inte ridas.Men vill i varje fall inte ha nåra kommentarer på att jag var i stallet en kvart fast jag var hemma från skolan dom tar jag bort direkt och tänker inte bry mig nått mer om det.Men känner ni för att slänga skit på nån så.fine!Tog en bild från åkern också ville bara komma ut och pussa henne lite!Men nu väntar duschen sen plugg!Jippie!NOT!!

Av Nina - 8 november 2013 10:46

Har jag och alla andra.Jag tycker inte man ska stänga in sina rädslor utqn mer över vinna dom!Jag har tyckt det varit hemskt att hoppa högre hinder och även varit rädd för att tröttna på hästar.Känner ni igen er så fortsätt läsa!Men hoppningen,du kanske också känner så?Det ser högt ut och man tror inte hästen klarar det så nåra tips jag tänkte ge er..Om ni tycker hindret ser högt ut elr liknande så börja med att visa hästen det.Fu kan höja det efter varje gång du hoppar men du tycker kanske det ser för högt ut efter ett tag?Spring och hoppa brevid hästen ist.Jag älskar känslan sen när man hoppar ett högt hinder och man tar sig över!Då känns det som att man klarar allt tsm!Sen kan man ju bli rädd för att tappa intresse för hästar sen kanske man säljer sin häst och vill börja igen men får inte tbk den drömhäst man precis sålde..Jag är inte perfekt min häst är inte perfekt men tsm kan vi bli nått alldeles speciellt!På hoppbanorna med hjälp av Sara så kan vi!!Så power nu!

Av Nina - 7 november 2013 16:46

Alla bilder tillhör mig och får inte kopieras utan mitt tillstånd!

Av Nina - 5 november 2013 14:31

Nu

I sommras!

Av Nina - 4 november 2013 21:13

Och idag märktes det!Hon var pigg och då brukar hon bli tjurig och det hade jag rätt i!Hon släppte efter bra och blev fin om man inte tänkte på alka gånger hon stannade och bocka:PMwn det kan varit det dåliga vädret lite också;)Idag som uppvärmning red jag mycket rid vägar först i skritt sen i trav:D

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards