hestbest.se

Alla inlägg under december 2013

Av Nina - 27 december 2013 19:43

..Och jag håller fortfarande fast vid det.Även om hon inte var över förväntan och inte ville lysna på mina hjälper hela tiden så var hon stundtals fin idag.Jag red i 1 tim och 30 min(om man räknar med uppvärmning tjur halter,pauser och avtravning/skrittning).Hon var lite blöt på halsen sen kan man säga.Men jag jobbade mest med att ställa igenom henne och få henne att trava och gå iform.Men jag har iaf införskaffat nytt stalltäcke till Tilde!Ett likadant som skippy har så nu har båda röd grimma mörkblått täcke och likadant inne täcke:P

Men vet ni?!!!Idag när jag kom och skulle hämta Tilde i hagen så stog hon inte och åt!Jag bara:Oj hoppas inget är fel!

Nån som vill fota mig när jag rider kl 10 imorgon?Och Tilde bra världens gosigaste idag efter ridpasset hon hade huvet på min axel!<3

Världens gosigaste mule!!

Av Nina - 27 december 2013 10:32

Av Nina - 26 december 2013 21:44

..F*n vad jag älskar min ponny alltså personligheten och allt(förutom hennes bockningar).Var ditt en sväng idag och hämtade min lillasysters iPad som pappa hade lämnat där..Då insåg jag att jag har saknat ihjäl mig på ett dygn??Jag bara stog och pussade på hennes mule och när kag slutade så flamade(för er som inte vet vad det närvhästen her upp över läppen)som mot mig(hon ville fortsätta pussas)och när jag kom in så hede hon huvet imott mig och la det i mellan mina armar.We 4 ever<3<3

Av Nina - 26 december 2013 12:59

Förlåt för jag inte bloggat men jag har varit så sjuk.är däremot bättre idag.Imon blir det stallet för då ska jag visa Tina vart tildes saker osv är.Men vi hörs väl.Vill ni ha ett önske inlägg? Vad ska det handla om?Kommentera!

Tildes nya hagkompis skippy!<3

Av Nina - 24 december 2013 13:46

Idag fick kaninerna och Tilde en varsin tårta

Men iaf skulle jag rida dressyr i paddocken,när jag gjort klar Tilde och mig kom jag ut och möttes av..snöstorm?Men inte hindrade det oss!Jag tog med mig Tilde till paddocken och började värma upp.i början kändes hon stel och stirrig men när vi började trava släppte hon efter och vilade verkligen på steget hon gjorde sluta och öppna kort galopp och ökade galopp med ländtäcke som fladdrade på hennes rumpa men hon litar på mig.Det kändes idag verkligen!God jul på er!

Av Nina - 24 december 2013 00:09

Alla där ute god jul på er!

Av Nina - 23 december 2013 19:52

..Som försökte kasta av sin mamma idag på åkern!Men idag red jag först i paddocken men Tilde hade inge driv elr lust så jag orkade inte bråka,därför red vi ut i stället men Tilde blev lite taggad så hon började typ skena och hoppa åt alla hål och bocka..Jag kan säga att det var nära jag flög av!Men imorse fick jag iaf min IPhone!Och imorgon är det jul!

Av Nina - 21 december 2013 20:02

Nu har jag öppnat alla julklappar!:-)Men helt ärligt är jag lite missnöjd:-(Fick inget som jag verkligen önskade mig:-(Önskade mig sju saker mer än allt annat i världen men ist fick jag 15 saker jag inte kände nån nytta av.Visa saker är jag glada över och jag fick ridstrumper!Men jag ville inte ha så mycket mer än det jag önskade mig och jag fick inte äns en krona..Dom flesta sakerna skulle jag hellre villa bytta mott pengar..Men slalom skidor jag vill inte äns åka slalom!!men dom här är jag glad över;)

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards