hestbest.se

Alla inlägg under december 2013

Av Nina - 21 december 2013 09:37

Ska till stallet snart!Den här dagen blir nog bra.Först ska vi släppa ihop Tilde och skippy efter det ska jag och Linn till ridhuset och sist ska vi fira lill jul hos pappa!Ska. Försöka updatera när jag kommer hem

Av Nina - 20 december 2013 09:33

Av Nina - 18 december 2013 21:21

Tilde har ju en lös sko så idag fick jag rida Philip!Han är stor häst på kanske Runt 1.65.Var lite nervös i början eftersom jag aldrig har ridit honom och det var ett tag sedan jag red storhäst..Han hade väldigt stora steg jämfört med tildes...Men Jan sökte sig neråt på slutet och släpte neråt bra på slutet.Jag är rätt nöjd med Passet faktiskt.Men glömde tyvärr att ta en bild så ni får ett bildlöst inglägg

Av Nina - 17 december 2013 07:48

Just nu känns det som att det går dåligt med bloggen:(Men efter jul kan jag lova er att jag ska ta tag i det!

Mobil bild från igår.

Av Nina - 15 december 2013 21:58

Jag har ett nytt smeknamn på Tilde,Tildur!Vad tycker ni?Idag blev det nån timme i stallet,Jag och Linnea gick dit kl 12 och jag var hemma kl halv 7.Men rolig dag med mycket skratt hade jag Linnea,Linnea,Julia och kikki..Jag och linnea bytte jul klapp och jag fick super snygga rosa reflex boots!!

Man kan inte annat än älska dom!!

Av Nina - 14 december 2013 14:21

Är på törnes och ska fika men iaf.Jag har inte skrivit så mycket för Tilde har ju trampat sönder sin sko(har jag skrivit det?).Men tog med min hund till stallet igår.

Av Nina - 11 december 2013 08:41

Det är rätt skönt att kunna vara sjuk och veta att det finns nån som tar bra hand om ens ponny,tack Linnea!Fast jag saknar henne redan:-/Men igår red jag ut en sväng,himmlen var alldeles rosa men jag stog ju inne och mockade så den hann typ försvinna medans jag hämtade Tilde,så när jag kom ut igen med Tilde var det mörkt..men hon var bara lite tittig idag.Jag skulle försöka jobba henne o trav och få. Henne i form så det gjorde jag i uppförsbacken,men när hon blev sådär fin och rund så bara ökade hon traven och blev super stark:(Men vi galopperade ist:-D

Saknade lilla ponny!<3

Av Nina - 9 december 2013 12:23

Nu när jag kom hem på lunch rasten för att bytta om till idrott är Hulken borta!!!!Fucking life!

Presentation

Sök i bloggen

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Sk jag fortsätta med bloggningen??
 Ja,absolut
 Ja!!
 Visst
 Kankse
 Nja,jag vet inte
 Neej!!

Länkar

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards